LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בכדי לכתוב בפורום יש להרשם או להתחבר - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.  

ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמה: זכור אותי
ברוכים הבאים לעולם הבדיקות, כאן אתם מוזמנים לשאול כאוות נפשכם לגבי מקצוע הבדיקות וה-QA, כיצד ניתן להיכנס, מה כדאי ללמוד, היכן כדאי ללמוד, שאלות מראיונות וכד'.
(אנא הקפידו על טוהר הפורום - טענות כלפי גורמים שונים יש להעלות תוך גיבוי עובדתי ובצורה מכובדת, פרסום סמוי ללא גילוי נאות אסור בתחליט האיסור - כתיבת עובדות והמלצות מותר)
כאן אין לפרסם הודעות עבודה או חיפוש עבודה - אלא רק בפורום המתאים.

נושא תזכורת: ירחוני - NZTester , OZTester 10-12/2013

תזכורת: ירחוני - NZTester , OZTester 10-12/2013 02 נוב 2013 12:52 #990

  • halperinko
  • halperinko's Avatar
  • מנותקים
  • Administrator
  • פוסטים: 836
  • תודות שהתקבלו 35
  • קארמה: 3
תזכורת:
ירחוני - NZTester , OZTester - מגיעים אלינו מניו-זילנד ואוסטרליה הרחוקות, שם מתקיימים דיונים מעניינים בנושאי בדיקות:

www.nztester.co.nz

www.nztester.co.nz/oztester.html


ללינקים של מגזינים נוספים, ואתרים מהארץ והעולם - ראו דף כלים ועזרים תחת תפריט מעולם הבדיקות.
יש להרשם בכדי לכתוב בפורום.

חדשות מעולם הבדיקות

טיפים

  • לא יודע מה לבדוק?
    לא יודע מה לבדוק? לא יודע מה לבדוק? עצור,  קח הפסקה קלה, ענה על השאלה:   "למה אני בודק?"   טיפים מחברי ITCB-AB
    קרא עוד...
  • הכירו את לקוחותיכם
    הכירו את לקוחותיכם הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות ולשפר בנושא. האמת היא…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>