LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בכדי לכתוב בפורום יש להרשם או להתחבר - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.  

ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמה: זכור אותי
בפורום זה הנכם מוזמנים לדון בנושאים טכניים שונים מתחום הבדיקות וה-QA, אשר אינם חלק מהפורומים האחרים.
אנא אל תפרסמו כאן הודעות בנושא חיפוש עבודה, לימודים ושאלות לגבי כניסה למקצוע הבדיקות.

נושא שימור ידע בצוות

שימור ידע בצוות 27 ינו 2017 11:14 #3480

  • Matan
  • Matan's Avatar
  • מנותקים
  • Fresh Boarder
  • פוסטים: 5
  • תודות שהתקבלו 1
  • קארמה: 0
היי,
רציתי לדעת באיזה כלים אתם משתמשים ע"מ לשמר ידע בצוות?
אצלנו משתמשים בONENOTE אבל זה לא נוח.
אשמח להמלצות.
יש להרשם בכדי לכתוב בפורום.

שימור ידע בצוות 27 ינו 2017 14:33 #3481

  • halperinko
  • halperinko's Avatar
  • מנותקים
  • Administrator
  • פוסטים: 836
  • תודות שהתקבלו 35
  • קארמה: 3
אכן נושא בעייתי,
הפתרון המהיר והקל הוא ספרייה רשתית או וויקי של קבצי "HowTo" שם כל בודק שמוביל נושא מסויים מתקצר את המידע לגביו,
פתרון קצת יותר מקיף ניתן לבצע בעזרת כלי ניהול הבדיקות שלכם - להוסיף אזור ייעודי בעץ, שם יש הנחיות עבודה וידע רקע - היתרון בשיטה זו טמון בכך שגם חוסכים כתיבה בטסטים עצמם - ע"י קישור למידע שאמור להיות מרוכז.
D.R.Y - Do Not Repeat Yourself
שמתי גם לינק להודעה זו בקב' הפייסבוק - בתקווה ששם יהיו רעיונות נוספים:
www.facebook.com/groups/IL.Testing.QA/pe...nk/1267643599968231/
יש להרשם בכדי לכתוב בפורום.

חדשות מעולם הבדיקות

  • Would Heu-risk it? Part 10: Forever and never

    Would Heu-risk it? Part 10: Forever and never Today we are shifting left and looking at some static testing! Yay, so exciting! Another tool. But before we start with details, here is the rhyme for today: “Always and never are never to be trustedOnce challenged, they are quite often adjustedTo something less set in stone but easier to believeDare to challenge criteria you could never achieve” So, what does it mean? This one is inspired by both working with requirement analyisis/reviews and by The “Always and Never”-heuristic card in TestSphere. Long story short: Any time you see an absolute in a requirement, specification, user story etc. – Challenge it. Challenge it good. We humans tend to describe things in absolutes to simplify but often there is a lot of if’s and but’s in there that aren’t communicated.Absolutes are also very hard to verify (one might argue impossible since we cannot do 100% exhaustive testing) and the cost of even trying can get very high.Some examples:“A user must always be able to complete the application within 1 min”“The system must always be online”“The response time in the system must never exceed 3 seconds”“The system must be able to handle, and adapt to, every language”Let us break each of those down:“A user must always be able to complete the application within 1 min”How would you prove that? Probably by having a reference group try it out and check that they all succeed. Does that prove it? Can you know that that user group includes every possible client you have? You[…]

    20.01.2020 | 7:00 קרא עוד...
  • Common Software Bugs With Interrupt Control

    TL;DR While I am writing this post, my Mac handles a dozen interrupts. Let’s explain what interrupts are and which software bugs are related to interrupts. The post is aligned...

    20.01.2020 | 12:00 קרא עוד...
  • Five Blogs – 20 January 2020

    The (best) five blogs I read today. Check them out. Your Future Self Will Thank You Written by: Kristin Jackvony When the rubber hits the road Written by: Anne-Marie Charrett The Best Ways to Show Care To The People On Your Team Written by: Lolly Daskal. What is a Unit Test? Part 1: an introduction Written by: Vladimir Khorikov Would Heu-risk it? Part 9: Beyond the Border Written by: Lena Pejgan Wiberg Quote of the day: “Some days I feel like I can conquer the world. Other days it takes me three hours to convince myself to shower.” -Unknown You can follow this page on Twitter

    19.01.2020 | 10:48 קרא עוד...

טיפים

  • בודקים - זכרו כי מדובר באנשים
    בודקים - זכרו כי מדובר באנשים בודקים - זכרו כי מדובר באנשים "זכרו כי מדובר באנשים" (Tony Bruce) – בסופו של יום – כל מוצר ותוכנה מיועד לשרת צרכי אנשים. לעיתים מדובר בקהל אבסטרקטי שאיננו מכירים באופן אישי ואין לנו גישה אליו,…
    קרא עוד...
  • מבט טרי מביא באגים טריים
    מבט טרי מביא באגים טריים מבט טרי מביא באגים טריים באופן טבעי אנו כבודקים מתמחים בעבודה עם המוצר שאותו אנו בודקים, בהרבה מקרים זהו יתרון (אנו יכולים לזהות בעיות, לעבוד מהר יותר וכן הלאה), אך לעיתים זהו חיסרון – אנו מפתחים…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>