LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בכדי לכתוב בפורום יש להרשם או להתחבר - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.  

ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמה: זכור אותי
ברוכים הבאים לעולם הבדיקות, כאן אתם מוזמנים לשאול כאוות נפשכם לגבי מקצוע הבדיקות וה-QA, כיצד ניתן להיכנס, מה כדאי ללמוד, היכן כדאי ללמוד, שאלות מראיונות וכד'.
(אנא הקפידו על טוהר הפורום - טענות כלפי גורמים שונים יש להעלות תוך גיבוי עובדתי ובצורה מכובדת, פרסום סמוי ללא גילוי נאות אסור בתחליט האיסור - כתיבת עובדות והמלצות מותר)
כאן אין לפרסם הודעות עבודה או חיפוש עבודה - אלא רק בפורום המתאים.

נושא הכנה לראיון עבודה בדגש על חקירת החברה והמראיין.

הכנה לראיון עבודה בדגש על חקירת החברה והמראיין. 20 אוג 2013 19:19 #779

  • Itay Mashiah
  • Itay Mashiah's Avatar
  • מנותקים
  • Fresh Boarder
  • פוסטים: 2
  • תודות שהתקבלו 2
  • קארמה: 0
איך מתכוננים לראיון עבודה?
העצלנים שבינינו לא חוקרים בכלל לאן הם הולכים להתראיין.
החרוצים יותר נכנסים לאתר של החברה ומנסים להבין מי נגד מי.
היסודיים יותר ייכנסו לאתר של החברה, יקראו על המוצרים ינסו למצוא באגים באתר של החברה או במוצריה (אם ניתן להוריד אותם).
זה טוב, אבל לא מספיק.
רוצה באמת להרשים את המראיין?
מה שבאמת צריך לעשות זה להיכנס לאתר של החברה, לקרוא על המוצרים ועל החברה, ללמוד את הרקע הפיננסי, מתי הוקמה החברה ועל ידי מי, צריך כמובן גם לנסות למצוא באגים באתר החברה ו/או במוצריה, להבין מי קהל היעד. והנה השוס - החלק החשוב ביותר הוא ללמוד על המתחרים העיקריים של החברה, לבדוק יתרונות וחסרונות, ולחשוב על דרכי פעולה או שיטות שבהן אולי אתם הייתם נוקטים על מנת לבדל את החברה ממתחריה.

אבל בזאת לא סיימנו, גם על המראיין צריך ללמוד.
היום כמעט לכל אחד יש לינקדאין. האם יש דבר פשוט יותר מלהיכנס ללינקדאין וללמוד על ההיסטוריה של המראיין? לכו תדעו, אולי בכלל יש לכם חבר משותף..
אם הוא חשוף בפייסבוק, תוכלו גם ללמוד על התחביבים שלו ולנסות "להתאים" את התחביבים שלכם לשלו - זו דרך מצויינת לשבור את הקרח במפגש הראשון.

ואז, כשאתם מגיעים לראיון עבודה, קודם כל אתם כבר יודעים מי הולך לראיין אתכם, מה הרקע שלו ואיך הוא נראה.
כשהמראיין יושב ומספר לכם שם על החברה בדקות הראשונות - אסור שזו תהיה הפעם הראשונה שאתם שומעים על פועלה של החברה ומוצריה. כאן אתם כבר יכולים לנקוט עמדה, להסביר שאתם גם מכירים את החברה ומתחריה ולנסות להציע פתרונות (בעדינות) שלדעתכם ימנפו את החברה קדימה על פני שאר המתחרים.
לזה בד"כ המראיין לא מצפה - אבל אחרי הכל, אנחנו רוצים להיות שונים מכל שאר המרואיינים האחרים.
להיות האחד מאלף שמתקבל לעבודה.

הכותב עוסק בקואצ'ינג והכנה לראיונות עבודה בהייטק, ופיתח שיטה משלו להתבלט ולהיות "האחד מאלף". שיטה זו עזרה כבר לעשרות אנשים להשתלב בתעשייה (במיוחד חסרי ניסיון). פוסטים נוספים ניתן לקרוא כאן: www.facebook.com/groups/298606783582710
יש להרשם בכדי לכתוב בפורום.
המשתמשים הבאים אמרו לך תודה: halperinko

חדשות מעולם הבדיקות

טיפים

לרשימה המלאה >>