LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

טיפים

דרגו כתבה זו
(5 הצבעות)

לבדוק או לא לבדוק? - זאת השאלה

לבדוק או לא לבדוק - זאת השאלה לא תמיד צריך לבצע כל בדיקה עליה חשבנו או אותה תכננו, ועלינו תמיד לשקול עלות מול תועלת, שהרי ככל שעבודת הבדיקות מתארכת – כך גם…
נכתב על ידי | שישי, 05 יוני 2015 16:56
בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים, חלוק רעיונות והתנסויות, כתוב, קבל משוב ושפר את יכולות ההתדיינות – נראה כי היתרונות בעולם הטוויטר חמקו מעיני קהילת הבודקים הישראלית אשר לרוב דווקא…
נכתב על ידי | שבת, 21 מרס 2015 16:37
בודק - השתתף בקורס בדיקות, קרא הסילבוס או צפה בקורסים חינמיים כגון BBST – הנחייה זו נכונה הן לבודקים מתחילים והן לבודקים מנוסים שלא עברו קורס מימיהם, ואף כאמצעי לרענון הידע מידיי…
נכתב על ידי | שבת, 14 פברואר 2015 19:50
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

צור מפת חשיבה – Mind Map

 צור מפת חשיבה – Mind Map MM - מאפשרת לנו להציג רעיונות בצורה גרפית מרוכזת, ולתאר קשרים בין הפרמטרים השונים המשפיעים על הנושא. כאשר יתרונותיה על עץ בדיקות הנן בעיקר ביכולת להוסיף…
נכתב על ידי | שלישי, 03 פברואר 2015 13:40
בודק היה ביקורתי אך אל תעביר ביקורת - Be Critical But do Not Criticize בודק היה ביקורתי אך אל תעביר ביקורת או תפזר האשמות - "Be Critical But do Not Criticize" –…
נכתב על ידי | שבת, 10 ינואר 2015 19:57
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking

מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking התכונה או מערכת אותה אנו בודקים - אינה מנותקת משאר העולם, תיקון בנקודה אחת – עשוי להשפיע ולפגוע בנקודות אחרות, ולכן על הבודק להכיר את המערכת…
נכתב על ידי | שבת, 03 ינואר 2015 11:53
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - השאר ממוקד מטרה

בודק - "השאר ממוקד מטרה / Keep Your Eye on the Ball - The End Goal " – כבודקים בעלי יכולת מיקוד וירידה לפרטים, לעיתים אנו מאבדים את התמונה הכוללת וצוללים יתר…
נכתב על ידי | שישי, 26 דצמבר 2014 11:01
בודק - הבן את המודל והאתגרים העיסקיים המוצרים אותם אנו בודקים מיועדים (בין השאר) לקדם את מטרות הארגון בו אנו עובדים, ולנו מחוייבות לעזור בתהליך זה, שהרי לשם כך בעלי העסק מחזיקים…
נכתב על ידי | ראשון, 30 נובמבר 2014 20:28
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - למד להסביר

בודק - למד להסביר – כבודקים אנו נאלצים להעביר הלאה מידע רב בשלבים שונים של עבודתנו, החל מהסבר על התקדמות ומצב משימת הבדיקות שלפנינו, דרך הסבר מהות הבאגים, מקורם, חומרתם והשלכותיהם. מעבר…
נכתב על ידי | ראשון, 07 ספטמבר 2014 19:44
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - למד לשאול – Learn to Question

 בודק - למד לשאול – Learn to Question - Tony Bruce – חלק ניכר מעבודת הבודק כרוכה באיסוף מידע לגבי המערכת, התכונה או הנושא הנבדק.במהלך איסוף המידע נתקל במידע רב המגיע מגורמים…
נכתב על ידי | שבת, 30 אוגוסט 2014 11:09
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

בודקים - זכרו כי מדובר באנשים

בודקים - זכרו כי מדובר באנשים "זכרו כי מדובר באנשים" (Tony Bruce) – בסופו של יום – כל מוצר ותוכנה מיועד לשרת צרכי אנשים. לעיתים מדובר בקהל אבסטרקטי שאיננו מכירים באופן אישי…
נכתב על ידי | שבת, 23 אוגוסט 2014 21:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

בדוק מוקדם ככול הניתן

"בדוק מוקדם ככול הניתן" – אחת המטרות של הבדיקות הינה לספק כמה שיותר משוב ומידע לגבי איכות המערכת מנקודות מבט שונות (פונקציונליות ולא פונקציונליות כמו עמידה בעומסים ושאר יכולות). לעיתים בודקים נוטים…
נכתב על ידי | שבת, 16 אוגוסט 2014 12:22
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

טיפ - עבודת בודקים בצמד עם המפתח

 עבודת בודקים בצמד עם המפתח "עבודה בצמד עם המפתח" – לעבודה בצמדים יתרונות רבים אך לעיתים היא נזנחת בשל "העלות הכפולה". בשנים האחרונות עם עליית שיטות אג'יליות ו- Extreme Programming צורת עבודה…
נכתב על ידי | שבת, 09 אוגוסט 2014 12:01
בודק - אל תפחד לדווח על הממצאים – ולדחוף לשינוי " אל תפחד לדווח על הממצאים – ולדחוף לשינוי" לעיתים אנו חוששים לעמוד על שלנו, אנו מקבלים ללא סימני שאלה אמירות של…
נכתב על ידי | שבת, 26 יולי 2014 19:18
עמוד 1 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • The art of reflection

    The art of reflection “Once is coincidenceTwice is strikingThree times is pattern” October 19-21 2018 DEWT held their 8th annual peer conference with “Developing expertise in software testing” as theme. I had the honour to open the conference with my experience report called “Mentoring and coaching to develop skills”. In the open season after my experience report and during the rest of the peer conference we talked about reflection on several occasions. I think one of the most important skills in learning is reflection. My vision on learningLearning is the process of acquiring new or adapting existing knowledge, behaviours, skills, values ​​or preferences. Learning is much more than knowing: putting the learned into practice and gaining experience with it is important to truly internalise real knowledge and to gain skill. Learning must be linked to experiences from daily practice. By reflecting on knowledge and skills, so-called learning loops are created. Learning is an ongoing process: the world is changing fast and to be excellent in your role requires many skills. So it is important to keep up! To learn effectively, learning should come from yourself, with intrinsic motivation and personal responsibility. Learning requires a positive and open learning environment in which you can safely come out of your comfort zone to try new things. The safe environment gives confidence to make mistakes and to experiment with new knowledge and skills. It also demands a certain degree of challenge. How big the challenge is, is different for everyone. It is not that you always have[…]

    22.07.2019 | 3:02 קרא עוד...
  • Leaders, do you understand the impact of your conversation style on your team?

    Leaders, do you understand the impact of your conversation style on your team? In today’s connected world, we are continuously witnessing or being directly part of conversations where there are two positions/ideas defended. Usually it is one side that supports “A” as the good option and the other that supports “B”. These conversations become quickly polarising and even though A and B have a lot in common, what the 2 parts focus is on the differences and for the first section it would be something like “B includes X that is terrible because blah blah blah” and on the other hand somebody will respond “Well, A also says Y hence it is wrong because blah blah blah”. If you are a twitter user you will know exactly what i’m talking about, if you’re not I’m sure you can relate it to live conversations you have had in your life. One thing that these conversations have in common is that they never bring anybody to any sort of agreement. Focussing on what’s wrong in somebody’s idea is the easiest way of making an enemy. All we hear is “you’re wrong” and as humans that carry an ego, this is the worst way of starting a conversation. Relationships deteriorate. Twitter and social media can be turned off, conversations muted at cetera so we have a safe place to go when something becomes too much for us. A place we cannot escape as easily as that is our workplace. Leaders have a big role to play in creating an environment where polarising conversations don’t happen and[…]

    22.07.2019 | 9:12 קרא עוד...
  • QA Music: Monsters

    It’s been a while since we’ve had any Shinedown on the blog, so here’s “Monsters”: I know, it’s been a while since we’ve had anything on the blog. I’m working on it.

    22.07.2019 | 6:56 קרא עוד...

טיפים

  • הסתכלו על התמונה המלאה - וואלידצייה לקבוצות באגים
    הסתכלו על התמונה המלאה - וואלידצייה לקבוצות באגים הסתכלו על התמונה המלאה - וואלידצייה לקבוצות באגיםבהרבה מקרים, אנו יכולים לקדם את וואלידציית הבאגים באופן מהיר ויעיל יותר, אם נסתכל על התמונה המלאה. במקום לעבור באג, באג - בצעו חיתוך על כל הבאגים באזור מסויים,…
    קרא עוד...
  • בודק - השאר ממוקד מטרה
    בודק - השאר ממוקד מטרה בודק - "השאר ממוקד מטרה / Keep Your Eye on the Ball - The End Goal " – כבודקים בעלי יכולת מיקוד וירידה לפרטים, לעיתים אנו מאבדים את התמונה הכוללת וצוללים יתר על המידה בבדיקת נושאים…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>