LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להוסיף טיפים - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

טיפים

דרגו כתבה זו
(5 הצבעות)

לבדוק או לא לבדוק? - זאת השאלה

לבדוק או לא לבדוק - זאת השאלה לא תמיד צריך לבצע כל בדיקה עליה חשבנו או אותה תכננו, ועלינו תמיד לשקול עלות מול תועלת, שהרי ככל שעבודת הבדיקות מתארכת – כך גם…
נכתב על ידי | שישי, 05 יוני 2015 16:56
בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים, חלוק רעיונות והתנסויות, כתוב, קבל משוב ושפר את יכולות ההתדיינות – נראה כי היתרונות בעולם הטוויטר חמקו מעיני קהילת הבודקים הישראלית אשר לרוב דווקא…
נכתב על ידי | שבת, 21 מרס 2015 16:37
בודק - השתתף בקורס בדיקות, קרא הסילבוס או צפה בקורסים חינמיים כגון BBST – הנחייה זו נכונה הן לבודקים מתחילים והן לבודקים מנוסים שלא עברו קורס מימיהם, ואף כאמצעי לרענון הידע מידיי…
נכתב על ידי | שבת, 14 פברואר 2015 19:50
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

צור מפת חשיבה – Mind Map

 צור מפת חשיבה – Mind Map MM - מאפשרת לנו להציג רעיונות בצורה גרפית מרוכזת, ולתאר קשרים בין הפרמטרים השונים המשפיעים על הנושא. כאשר יתרונותיה על עץ בדיקות הנן בעיקר ביכולת להוסיף…
נכתב על ידי | שלישי, 03 פברואר 2015 13:40
בודק היה ביקורתי אך אל תעביר ביקורת - Be Critical But do Not Criticize בודק היה ביקורתי אך אל תעביר ביקורת או תפזר האשמות - "Be Critical But do Not Criticize" –…
נכתב על ידי | שבת, 10 ינואר 2015 19:57
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking

מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking התכונה או מערכת אותה אנו בודקים - אינה מנותקת משאר העולם, תיקון בנקודה אחת – עשוי להשפיע ולפגוע בנקודות אחרות, ולכן על הבודק להכיר את המערכת…
נכתב על ידי | שבת, 03 ינואר 2015 11:53
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - השאר ממוקד מטרה

בודק - "השאר ממוקד מטרה / Keep Your Eye on the Ball - The End Goal " – כבודקים בעלי יכולת מיקוד וירידה לפרטים, לעיתים אנו מאבדים את התמונה הכוללת וצוללים יתר…
נכתב על ידי | שישי, 26 דצמבר 2014 11:01
בודק - הבן את המודל והאתגרים העיסקיים המוצרים אותם אנו בודקים מיועדים (בין השאר) לקדם את מטרות הארגון בו אנו עובדים, ולנו מחוייבות לעזור בתהליך זה, שהרי לשם כך בעלי העסק מחזיקים…
נכתב על ידי | ראשון, 30 נובמבר 2014 20:28
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - למד להסביר

בודק - למד להסביר – כבודקים אנו נאלצים להעביר הלאה מידע רב בשלבים שונים של עבודתנו, החל מהסבר על התקדמות ומצב משימת הבדיקות שלפנינו, דרך הסבר מהות הבאגים, מקורם, חומרתם והשלכותיהם. מעבר…
נכתב על ידי | ראשון, 07 ספטמבר 2014 19:44
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - למד לשאול – Learn to Question

 בודק - למד לשאול – Learn to Question - Tony Bruce – חלק ניכר מעבודת הבודק כרוכה באיסוף מידע לגבי המערכת, התכונה או הנושא הנבדק.במהלך איסוף המידע נתקל במידע רב המגיע מגורמים…
נכתב על ידי | שבת, 30 אוגוסט 2014 11:09
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

בודקים - זכרו כי מדובר באנשים

בודקים - זכרו כי מדובר באנשים "זכרו כי מדובר באנשים" (Tony Bruce) – בסופו של יום – כל מוצר ותוכנה מיועד לשרת צרכי אנשים. לעיתים מדובר בקהל אבסטרקטי שאיננו מכירים באופן אישי…
נכתב על ידי | שבת, 23 אוגוסט 2014 21:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

בדוק מוקדם ככול הניתן

"בדוק מוקדם ככול הניתן" – אחת המטרות של הבדיקות הינה לספק כמה שיותר משוב ומידע לגבי איכות המערכת מנקודות מבט שונות (פונקציונליות ולא פונקציונליות כמו עמידה בעומסים ושאר יכולות). לעיתים בודקים נוטים…
נכתב על ידי | שבת, 16 אוגוסט 2014 12:22
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

טיפ - עבודת בודקים בצמד עם המפתח

 עבודת בודקים בצמד עם המפתח "עבודה בצמד עם המפתח" – לעבודה בצמדים יתרונות רבים אך לעיתים היא נזנחת בשל "העלות הכפולה". בשנים האחרונות עם עליית שיטות אג'יליות ו- Extreme Programming צורת עבודה…
נכתב על ידי | שבת, 09 אוגוסט 2014 12:01
בודק - אל תפחד לדווח על הממצאים – ולדחוף לשינוי " אל תפחד לדווח על הממצאים – ולדחוף לשינוי" לעיתים אנו חוששים לעמוד על שלנו, אנו מקבלים ללא סימני שאלה אמירות של…
נכתב על ידי | שבת, 26 יולי 2014 19:18
עמוד 1 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • The 5 reasons why big IT projects don’t get done

    Big projects take forever, never get done, and lose relevancy for before anyone uses them. Building things nobody uses is a waste of time, and money, but we spend fortunes doing it, over and over again. There is a better way. This article describes the five reasons why big IT projects don’t get done, and […] The post The 5 reasons why big IT projects don’t get done appeared first on Xebia Blog.

    22.10.2018 | 4:01 קרא עוד...
  • Testing For Digital Accessibility

    Testing For Digital Accessibility 'Learned the difference between usability and accessibility testing' is what the co-learners shared with us as one of the feedback for the accessibility testing workshop conducted on 23rd September.This workshop was hosted by Manumantraa and presented by Ajay Balamurugadas and myself.  In my humble knowing, this confusion can occur if/when the focus is not on testing but on imposing testers to learn about the process followed rather than about testing at any organization. The ecosystem makes you believe as a new tester, that knowing about testing fundamentals is not necessary but knowing the process is essential. As Sanath puts it 'lie' is at the center of the word 'believe'. Any belief about software testing needs to be formed by a tester and by deep diving to know and learn and mustn't be a blindly followed borrowed belief system. When we learn from the unlearned it impacts us and the next generations of testers know-how as this, in turn, gets passed down as software testing knowledge.So do *participate, discuss, talk and be involved in the learning that is happening around you, in your team, at your organization. *Participate - Take part assertively and effectively to contribute for the greater good. Testers who are on a learning path of a11y testing can find some of the below collated a11y testing tools useful and for reference only. For the ease of developing a11y tools for testing and for a deeper understanding a11y testing is broadly categorized into Visual, Cognitive, Speech, Mobility and Hearing impairment.  Some of the a11y testing tools[…]

    22.10.2018 | 3:46 קרא עוד...
  • Effectiveness

    Effectiveness Effectiveness I recently had a bit of a wake-up call via Twitter. I asked the following question: “What’s the one thing /above all/ that makes for an effective organisation?” My thanks to all those who took the time to reply with their viewpoint. The wake-up call for me was the variety of these responses. All over the map might be a fair description. Which, given I’ve been writing about effectiveness in the context of organisations for more than a decade now, tells me I’ve some way to go to get my perspective across. Not that I’d expect folks to respond by simply parroting my definition, of course.And nor do I claim any special authority over the term. Goldratt defines (in)effectiveness as: “Things that should not have been done but nevertheless were done.” Drucker defined it as: “Successfully aligning behaviour with intentions.” Aside: It’s been my experience that (organisational) effectiveness gets little attention or focus in most organisations. And seeing as how in most organisations things are so ineffective, I’ve come to believe that those making the calls don’t see a need for effectiveness. Spectra Effectiveness is a spectrum. From highly ineffective through to highly effective. Note that this spectrum is orthogonal to the spectrum of organisational success (by whatever measure you might choose for success: revenues, profits, social impact, personal kudos, joy, employee satisfaction, customer satisfaction, quality, returns to shareholders, executive bonuses, w.h.y.). Effective organisations are not necessarily successful, and successful organisations are not necessarily effective. I posit that effectiveness[…]

    22.10.2018 | 2:25 קרא עוד...

טיפים

לרשימה המלאה >>